Czy wiesz, że...

... w 1 m3 powietrza leśnego jest 45-70 razy mniej organizmów chorobotwórczych niż w powietrzu miejskim? 

Marketing

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Amerykańska reklama prasowa nie zawsze była do bólu poprawnie polityczna. Wystarczy spojrzeć na wybrane poniżej przykłady reklam, głównie z lat 30. i 40. XX wieku.

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

 

Polska reklama prasowa z lat 30.

Prezentujemy najciekawsze reklamy z lat 30. XX wieku zaczerpniętych z polskich periodyków ilustrowanych. Na niektórych z reklam doskonale widoczny jest wpływ stylu Art Deco.

1. Ruch - pisma i czasopisma z całej Polski

Stare reklamy polskie

 

Polska reklama prasowa lat 1905-1915

Prezentujemy malutki wycinek najciekawszych reklam z lat 1905-1915 zaczerpniętych z polskich periodyków ilustrowanych. Jak się okazuje życie wówczas było podobne do dzisiejszego, aczkolwiek stosowany marketing był zdecydowanie mniej subtelny.

1. Kalodent - krem do zębów

Stare reklamy polskie

 

Dziwaczne reklamy z zamierzchłych lat

Prezentujemy malutki wycinek najdziwniejszych reklam z lat 1890-1930 zaczerpniętych z amerykańskiej prasy.

1. Lata 1890: Gorset elektryczny dla prawdziwych dam

Stare absurdalne reklamy

 

Niezwykłe buteleczki perfum - TOP15

Prezentujemy 15 najciekawszych buteleczek na perfumy, które zaskakują pomysłem, skojarzeniami lub pięknem.

1. Pantofelek Kopciuszka?

Perfumy

 

Reklama przestrzenna [cz. VII]

To już siódma część wybranych reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego (ang. ambient advertising), obok których trudno przejść obojętnie. Oceńcie sami.

1. FedEX - zawsze pierwsi!

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Reklama przestrzenna [cz. VI]

Kolejna, szósta już, paczka dziesięciu skrupulatnie wyselekcjonowanych reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego (ang. ambient advertising), które zwróciły naszą uwagę. Zobaczcie sami.

1. Czy jesteś ubezpieczony? - Allstate Insurance na Marina Tower

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Strona 1 z 3

Złota myśl

Ludzie wierzą, że aby zdobyć sukces trzeba wcześnie wstawać. Otóż nie - trzeba wstawać w dobrym humorze.

— Marcel Achard 

Reklama

Facebook

Reklama