Czy wiesz, że...

... w języku polskim najczęściej występującą literą jest "a" (8,91%)? Na kolejnych miejscach uplasowały się inne samogłoski: "i" (8,21%), "o" 7,75%, "e" (7,66%). Na piątym miejscu znalazła się spółgłoska "z" z wynikiem 5,64%. Takie wyniki uzyskano na podstawie próbki 2. wydania Korspusu IPI PAN liczącego około 30 milionów segmentów. 

Marketing

10 sposobów na sprzedanie samochodu

Kupno samochodu to zazwyczaj decyzja, której nie podejmuje się pochopnie. Stąd ważne są argumenty, które przemawiają za wybraniem konkretnego modelu. A powodów twórcy reklam wymyślają wiele...

1. ...bo jest szybki.

kamizelka

 

Reklama pod ręką

Kreatywni twórcy reklam zauważyli, jaki potencjał drzemie w torbach na zakupy - to chodząca przestrzeń do reklamy. I można ją ciekawie wykorzystać!

1. Torba, którą dostawali klienci po zakupie nowego kryminału.

Pistolet

 

Reklama przestrzenna [cz. I]

Odpowiednie wkomponowanie reklamy w przestrzeń, w której rozgrywa się życie społeczne stanowi nie lada wyzwanie. Jeszcze trudniejsze wydaje się stworzyć reklamę, która przyciąga spojrzenia i inspiruje do dyskusji najpierw o sile sugestii promocji, a potem o samym produkcie. Poniższym dziesięciu reklamom przestrzennym to zadanie niewątpliwie się udało.

1. Reklama bielizny a lampa uliczna

Reklama przestrzenna

 

Strona 3 z 3

Złota myśl

Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.

— Jan Paweł II 

Reklama

Facebook

Reklama