Czy wiesz, że...

... najnowsze badania obaliły tezę o pozytywnym wpływie słuchania muzyki poważnej na rozwój inteligencji? Tzw. efekt Mozarta miał powodować dynamiczniejszy rozwój intelektualny dzieci, które słuchały muzyki poważnej. Christopher Chabris z Union College w Schenectady przeanalizował wyniki 16 badań związanych z tzw. efektem Mozarta. Okazało się, że słuchanie muzyki zwiększa IQ zaledwie o 1,5 punktu. Taki wzrost inteligencji może wynikać z naturalnego rozwoju dziecka, następującego między testami. 

Marketing

10 sposobów na sprzedanie samochodu

Kupno samochodu to zazwyczaj decyzja, której nie podejmuje się pochopnie. Stąd ważne są argumenty, które przemawiają za wybraniem konkretnego modelu. A powodów twórcy reklam wymyślają wiele...

1. ...bo jest szybki.

kamizelka

 

Reklama pod ręką

Kreatywni twórcy reklam zauważyli, jaki potencjał drzemie w torbach na zakupy - to chodząca przestrzeń do reklamy. I można ją ciekawie wykorzystać!

1. Torba, którą dostawali klienci po zakupie nowego kryminału.

Pistolet

 

Reklama przestrzenna [cz. I]

Odpowiednie wkomponowanie reklamy w przestrzeń, w której rozgrywa się życie społeczne stanowi nie lada wyzwanie. Jeszcze trudniejsze wydaje się stworzyć reklamę, która przyciąga spojrzenia i inspiruje do dyskusji najpierw o sile sugestii promocji, a potem o samym produkcie. Poniższym dziesięciu reklamom przestrzennym to zadanie niewątpliwie się udało.

1. Reklama bielizny a lampa uliczna

Reklama przestrzenna

 

Strona 3 z 3

Złota myśl

Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach.

— Emil Oesch 

Reklama

Reklama