Czy wiesz, że...

... naukowcy z Fraunhofer Institute opracowali powłokę, do której nic się nie przylepia? Ocenia się, że średnio w plastikowym opakowaniu pozostaje nawet 20% jego pierwotnej zawartości. Problem ten odczuwają konsumenci oraz firmy zajmujące się recyklingiem (opakowania przed przetworzeniem muszą zostać oczyszczone). Dzięki zastosowaniu nowej powłoce, problem przestanie istnieć. 

Marketing

10 sposobów na sprzedanie samochodu

Kupno samochodu to zazwyczaj decyzja, której nie podejmuje się pochopnie. Stąd ważne są argumenty, które przemawiają za wybraniem konkretnego modelu. A powodów twórcy reklam wymyślają wiele...

1. ...bo jest szybki.

kamizelka

 

Reklama pod ręką

Kreatywni twórcy reklam zauważyli, jaki potencjał drzemie w torbach na zakupy - to chodząca przestrzeń do reklamy. I można ją ciekawie wykorzystać!

1. Torba, którą dostawali klienci po zakupie nowego kryminału.

Pistolet

 

Reklama przestrzenna [cz. I]

Odpowiednie wkomponowanie reklamy w przestrzeń, w której rozgrywa się życie społeczne stanowi nie lada wyzwanie. Jeszcze trudniejsze wydaje się stworzyć reklamę, która przyciąga spojrzenia i inspiruje do dyskusji najpierw o sile sugestii promocji, a potem o samym produkcie. Poniższym dziesięciu reklamom przestrzennym to zadanie niewątpliwie się udało.

1. Reklama bielizny a lampa uliczna

Reklama przestrzenna

 

Strona 3 z 3

Złota myśl

Narzekałem, że nie mam butów, dopóki nie spotkałem człowieka, który nie miał stóp.

— James Matthew Barrie 

Reklama

Facebook

Reklama