Czy wiesz, że...

... majątek 358 najbogatszych miliarderów świata wynosi tyle, ile łączne dochody 2,3 miliarda najbiedniejszych - tj. 45% ludzkości? Według danych opublikowanych przez Bank Rozliczeń Międzynarodowych, dziennie na świecie poza kontrolą rządów obraca się walorami równymi całemu PKB Japonii. Roczna wartość ponadnarodowych operacji finansowych to 900 bilionów USD - kilkanaście razy więcej niż łączny PKB wszystkich państw świata. 

Marketing

Oryginalne wizytówki - wyróżnij się!

Wizytówka to nośnik kluczowych informacji pozwalających szybko skontaktować się z jej pierwotnym właścicielem. Poza funkcją informacyjną wizytówka powinna przyciągać uwagę wyróżniając daną osobę i świadczone przez nią usługi wśród konkurencji.

Designerska wizytówka

 

Reklama przestrzenna [cz. V]

Kolejna, piąta już, paczka dziesięciu niezwykle ciekawych reklam (ang. ambient advertising) wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które zwróciły naszą uwagę.

1. Prawdziwe Alfa Romeo - dlaczego nie kupujemy samochodów w ten sposób?

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Reklama przestrzenna [cz. IV]

Kolejna, czwarta już, paczka dziesięciu niezwykle ciekawych reklam (ang. ambient advertising)wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Kampania przeciwko AIDS realizowana w Mediolanie

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Twórcze zastosowanie brązowej taśmy klejącej Tesa

Twórcy reklam chętnie sięgają po dzieła artystów, którzy korzystają z ich produktów. Tyczy się to nie tylko producentów tworzyw stricte artystycznych. Przekonuje o tym firma Tesa produkująca m.in. brązową taśmę klejącą. Zaprosiła ona do współpracy artystę, którego prace przedstawiliśmy w ciekawniku Mark Khaisman: Dzieło sztuki wyklejone taśmą klejącą. Nawet jeśli potrzebujesz taśmy tylko do zaklejania kartonów, to dzieła Marka przyciągają wzrok.

Reklama Tesa

 

Kurs na edukację

Edukacja przez całe życie wyznacza obecnie ważny trend w rozwoju społeczeństw. Na różnego rodzaju kursach i szkoleniach możemy zdobyć cenną wiedzę i przydatne umiejętności. Jak sprzedać edukację?

1. Po co bić się o dziewczynę, skoro można ją sklonować?

Klonowanie

 

Reklama przestrzenna [cz. III]

Kolejna paczka dziesięciu interesujących reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Agencja reklamowa w porcie

Reklama przestrzenna

 

Reklama przestrzenna [cz. II]

Kolejna paczka dziesięciu interesujących reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Nike

Reklama przestrzenna

 

Strona 2 z 3

Złota myśl

Człowiek żyjący owocnie to ten, który wciąż ma swój cel przed oczyma i dąży do niego niezachwianie.

— Cecil B. DeMille 

Reklama

Facebook

Reklama