Czy wiesz, że...

... najlepszym czasem na naukę są godziny popołudniowe i wieczorne? Według badań przeprowadzonych na Uniwersytecie Warszawskim, w tych właśnie godzinach lepiej wykorzystujemy pamięć długotrwałą - nie ma znaczenia fakt, czy jesteśmy typem "skowronka" czy "sowy". 

Katalog zdjęć

Nagano Toyokazu: Moja córka Kanna

Nagano Toyokazu to japoński fotograf, który uwielbia robić zdjęcia swojej córce. Trzeba przyznać, że robi to świetnie. Szczególnie godne pochwały są jego pomysły na atrakcyjną oprawę. Poniżej tematyczna seria siedemnastu małych arcydzieł.

Dziewczynka Kanna

 

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Amerykańska reklama prasowa nie zawsze była do bólu poprawnie polityczna. Wystarczy spojrzeć na wybrane poniżej przykłady reklam, głównie z lat 30. i 40. XX wieku.

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

 

Zoe Spawton: Ali i jego strój

Ciekawy fotoreportaż Zoe Spawton (widoczna na ostatnim zdjęciu) o Alim - emerytowanym 83-letnim lekarzu tureckiego pochodzenia, od 44 lat mieszkającym w Berlinie i... każdego ranka idącego do pracy jedną z berlińskich ulic. Obecnie pracuje jako krawiec, jest ojcem osiemnaściorga dzieci. Zdjęcia zostały wykonane pomiędzy sierpniem 2012 a marcem 2013.

Zoe

 

Gabriele Galimberti: Dzieci i zabawki

Gabriele Galimberti to włoski fotograf urodzony w 1977 roku. Zawodowo zajmuje się robieniem zdjęć dla różnych magazynów, aczkolwiek najbardziej znany jest ze swojego autorskiego niekomercyjnego projektu pt. "Toy Stories". Fotografie wykonane zostały w przeciągu 18-miesięcznej podróży wokół świata i ukazują dzieci różnych narodowości i ich zabawki, a jedocześnie wiele mówią o rodzicach i środowisku, w którym dzieci się wychowują.

1. Abel, Nopaltepec, Meksyk

Zabawki i dzieci

 

Polska reklama prasowa z lat 30.

Prezentujemy najciekawsze reklamy z lat 30. XX wieku zaczerpniętych z polskich periodyków ilustrowanych. Na niektórych z reklam doskonale widoczny jest wpływ stylu Art Deco.

1. Ruch - pisma i czasopisma z całej Polski

Stare reklamy polskie

 

Strona 2 z 24

Złota myśl

Fortuna boi się odważnych i uciska bojaźliwych.

— Seneka 

Reklama

Facebook

Reklama