Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze reklamy - Liczy się to coś

Stworzenie dobrej reklamy jest sztuką. Nie może być nudna czy sztampowa. Powinna być zdumiewająca i w dobrym guście. Części firm udało się zatrudnić agencje, które sprostały zadaniu. Jedne nurtują, drugie szokują... jednak wydaje się, że każdy z prezentowanych niżej spotów ma to "coś"...

Reklamy społeczne - najlepsza dziesiątka

Organizacje społeczne coraz częściej w swojej działalności korzystają ze środków masowego przekazu. Nie tylko zlecają wykonanie odpowiedniego spotu reklamowego profesjonalistom, ale także angażują duże środki pieniężne na wykupienie czasu antenowego w telewizji. Redakcja ciekawnika zebrała TOP 10 reklam społecznych, które zrobiły na nas największe wrażenie. Życzymy wrażliwości w odbiorze!

1. Sussex Safer Roads, "Embrace Life", Anglia 2010

 

Philips, Karuzela [USA]

Doskonała reklama telewizorów Philips wyemitowana w 2009. Klip trwa 139 sekund i jest ciągłą produkcją filmową wielu powiązanych i zamrożonych scen. Poniżej także wideo pokazujące, jak klip reklamowy powstawał.

 

The Chipotle Cultivate Foundation - wróćmy do źródeł

 

Kampania społeczna ISPCC - chcę dorosnąć [PL]

 

Fundacja Rodzin Adopcyjnych - 1% [PL]

 

Strona 3 z 25

Złota myśl

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.

— Zig Ziglar 

Reklama

Reklama