Czy wiesz, że...

... najnowsze badania obaliły tezę o pozytywnym wpływie słuchania muzyki poważnej na rozwój inteligencji? Tzw. efekt Mozarta miał powodować dynamiczniejszy rozwój intelektualny dzieci, które słuchały muzyki poważnej. Christopher Chabris z Union College w Schenectady przeanalizował wyniki 16 badań związanych z tzw. efektem Mozarta. Okazało się, że słuchanie muzyki zwiększa IQ zaledwie o 1,5 punktu. Taki wzrost inteligencji może wynikać z naturalnego rozwoju dziecka, następującego między testami. 

Najlepsze reklamy - Liczy się to coś

Stworzenie dobrej reklamy jest sztuką. Nie może być nudna czy sztampowa. Powinna być zdumiewająca i w dobrym guście. Części firm udało się zatrudnić agencje, które sprostały zadaniu. Jedne nurtują, drugie szokują... jednak wydaje się, że każdy z prezentowanych niżej spotów ma to "coś"...

Heineken i tyle [UK]

 

T-mobile: Welcome back [D]

 

Sony Playstation: Victor [AR]

 

Evian: Dziecięce zabawy [FR]

 

TDK: Jenny [BE]

 

Strona 6 z 25

Złota myśl

Fortuna boi się odważnych i uciska bojaźliwych.

— Seneka 

Reklama

Reklama