Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze reklamy - Liczy się to coś

Stworzenie dobrej reklamy jest sztuką. Nie może być nudna czy sztampowa. Powinna być zdumiewająca i w dobrym guście. Części firm udało się zatrudnić agencje, które sprostały zadaniu. Jedne nurtują, drugie szokują... jednak wydaje się, że każdy z prezentowanych niżej spotów ma to "coś"...

Oreo: Pomocna dłoń [USA]

 

Telefon komórkowy odporny na złodziei [USA]

 

Domestic violence awareness: Akcja dzwonek [IND]

 

McDONALD'S zna się na obsłudze [USA]

 

Budlight: Za słabo i za mocno (cała seria) [USA]

 

Strona 8 z 25

Złota myśl

Pójdę dokądkolwiek, byle naprzód!

— David Livingstone 

Reklama

Facebook

Reklama