Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze reklamy - Liczy się to coś

Stworzenie dobrej reklamy jest sztuką. Nie może być nudna czy sztampowa. Powinna być zdumiewająca i w dobrym guście. Części firm udało się zatrudnić agencje, które sprostały zadaniu. Jedne nurtują, drugie szokują... jednak wydaje się, że każdy z prezentowanych niżej spotów ma to "coś"...

Klub Dilmah - Uśmiechnij się przy herbacie

 

Bernas: Jak łatwo zapominamy?

 

Jak wygrana może zmienić Twoje życie [NZ]

 

New Yorker - niebezpiecznie piękne ubrania

 

Tesco - wiedz, że coś się dzieje [PL]

Inspiracją dla tej reklamy było niewątpliwie kazanie księdza Natanka, które prezentujemy poniżej.
 

Strona 2 z 25

Złota myśl

Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają. Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.

— George Bernard Shaw 

Reklama

Facebook

Reklama