Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze reklamy - Relacja człowiek i samochód

W dobie globalizacji twórcy reklam muszą zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Jednym z tych wyzwań jest marketing wirusowy, który ma oparcie w Internecie i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy ma być tak dobry, aby mógł żyć własnym życiem, docierając tym samym do ogromnej rzeszy ludzi. Poniżej zbiór najlepszych spotów reklamowych przedstawiających relację człowieka z samochodem i spełniających kryterium reklam o mocnej wirusowości społecznej.

Jak jest oceniane bezpieczeństwo samochodów?

Bezpieczeństwo jest najważniejsze - a jak jest oceniane?

 

Reklamy Kawasaki Ninja

 

cars.com - Sprawdź pierwszy [USA]

 

Volkswagen: Niech moc będzie z Tobą [D]

 

Mercedes: Gra męsko-damska [D]

 

Strona 1 z 10

Złota myśl

Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.

— Winston Churchill 

Reklama

Reklama