Czy wiesz, że...

... biedni wydają paradoksalnie większy procent swojego dochodu na loterie niż osoby lepiej sytuowane? Do takich wniosków doszli badacze z Carnegie Mellon Universit. "Niektórzy biedni ludzie postrzegają udział w loterii jako najlepszy sposób na poprawę swojej sytuacji finansowej. Niestety, mylą się. Nadzieja na wydobycie się z dołka zachęca do ciągłego kupowania losów, chociaż szanse wygrania są niemal bliskie zeru, a tego typu działania de facto pogłębiają biedę, od której chce się uciec" - tłumaczy szefowa zespołu badawczego Emily Haisley. 

Najlepsze reklamy - Relacja człowiek i samochód

W dobie globalizacji twórcy reklam muszą zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Jednym z tych wyzwań jest marketing wirusowy, który ma oparcie w Internecie i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy ma być tak dobry, aby mógł żyć własnym życiem, docierając tym samym do ogromnej rzeszy ludzi. Poniżej zbiór najlepszych spotów reklamowych przedstawiających relację człowieka z samochodem i spełniających kryterium reklam o mocnej wirusowości społecznej.

Volkswagen Website [UK]

 

Citroen C3 - piesek [IT]

 

Volkswagen Passat: łatwe parkowanie [D]

 

Jeep: 10 małych samochodów [USA]

 

Land Rover [UK]

 

Strona 5 z 10

Złota myśl

Człowiek żyjący owocnie to ten, który wciąż ma swój cel przed oczyma i dąży do niego niezachwianie.

— Cecil B. DeMille 

Reklama

Facebook

Reklama