Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze reklamy - Relacja człowiek i samochód

W dobie globalizacji twórcy reklam muszą zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Jednym z tych wyzwań jest marketing wirusowy, który ma oparcie w Internecie i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy ma być tak dobry, aby mógł żyć własnym życiem, docierając tym samym do ogromnej rzeszy ludzi. Poniżej zbiór najlepszych spotów reklamowych przedstawiających relację człowieka z samochodem i spełniających kryterium reklam o mocnej wirusowości społecznej.

Lexus Hybrid [USA]

 

Po prostu Porsche [USA]

 

Humanity, Toyota [JAP]

 

Kia Soul i chomik x2 [USA]

 

Toyota [UK]

 

Strona 6 z 10

Złota myśl

Jeśli możesz kłaść się spać każdej nocy ze świadomością, że w ciągu dnia dałeś z siebie wszystko, sukces Cię znajdzie.

— Russell L. Mason 

Reklama

Reklama