Czy wiesz, że...

... najnowsze badania obaliły tezę o pozytywnym wpływie słuchania muzyki poważnej na rozwój inteligencji? Tzw. efekt Mozarta miał powodować dynamiczniejszy rozwój intelektualny dzieci, które słuchały muzyki poważnej. Christopher Chabris z Union College w Schenectady przeanalizował wyniki 16 badań związanych z tzw. efektem Mozarta. Okazało się, że słuchanie muzyki zwiększa IQ zaledwie o 1,5 punktu. Taki wzrost inteligencji może wynikać z naturalnego rozwoju dziecka, następującego między testami. 

Najlepsze reklamy - Relacja człowiek i samochód

W dobie globalizacji twórcy reklam muszą zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Jednym z tych wyzwań jest marketing wirusowy, który ma oparcie w Internecie i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy ma być tak dobry, aby mógł żyć własnym życiem, docierając tym samym do ogromnej rzeszy ludzi. Poniżej zbiór najlepszych spotów reklamowych przedstawiających relację człowieka z samochodem i spełniających kryterium reklam o mocnej wirusowości społecznej.

Fiat [ENG]

 

Honda Civic [ENG]

 

Mercedes i embrion [USA]

 

Volkswagen Pheaton [D]

 

Honda [ENG]

 

Strona 9 z 10

Złota myśl

Sukces jest najgłośniejszym mówcą świata.

— Napoleon Bonaparte (1769-1821) 

Reklama

Reklama