Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze spoty reklamowe

Najlepsze spoty reklamowe to cykl reklam wybitnych i wyróżniających się. Podział na trzy kategorie podyktowany został przede wszystkim kryterium podmiotu reklamy i jej wydźwiękowi. Zapraszamy do obejrzenia najlepszych reklam na świecie. Takich co inspirują, bawią, intrugują a także skłaniają do refleksji.

Drench Cubehead: Hydrozagadka [UK]

 

T-mobile: Welcome back [D]

 

Sony Playstation: Victor [AR]

 

Evian: Dziecięce zabawy [FR]

 

TDK: Jenny [BE]

 

Canal +: Marsz cesarzy [FR]

 

Good Knight: Komary mogą nieść śmierć [UK]

 

Google - Bob Dylan w mgnieniu oka [USA]

 

Cherkashin - niezwykły smak na Syberii [RU]

 

Volkswagen - myśl błękitnie, garść ekologicznych pomysłów [DE]

 

Strona 5 z 24

Złota myśl

Fortuna boi się odważnych i uciska bojaźliwych.

— Seneka 

Reklama

Reklama