Czy wiesz, że...

... biedni wydają paradoksalnie większy procent swojego dochodu na loterie niż osoby lepiej sytuowane? Do takich wniosków doszli badacze z Carnegie Mellon Universit. "Niektórzy biedni ludzie postrzegają udział w loterii jako najlepszy sposób na poprawę swojej sytuacji finansowej. Niestety, mylą się. Nadzieja na wydobycie się z dołka zachęca do ciągłego kupowania losów, chociaż szanse wygrania są niemal bliskie zeru, a tego typu działania de facto pogłębiają biedę, od której chce się uciec" - tłumaczy szefowa zespołu badawczego Emily Haisley. 

Najlepsze spoty reklamowe

ThinkBox: Poznaj siłę reklamy [UK]

 

Luksus sprzed lat: pralka, lodówka czy piekarnik

W roku 1957 nowa pralka i lodówka były wystarczającym powodem, aby wokół nich zatańczyć.

 

Coca-Cola rozdaje radość [BR]

Interesujący pomysł na promocję miała Coca-Cola, która w kilku miejscach w Rio de Janeiro rozdawała "radość". Niski koszt a jaki poklask Internautów? Klip obejrzało już niemal 700 tysięcy z nich a zdecydowana większość ocen jest pozytywnych.

Poniżej kadry z kolejnego ciekawego projektu Coca-Coli, tym razem w Panamie.
 

Luksus sprzed lat: samochód dla żony

Jak w latach 50' mężczyźni rozpieszczali żony?

 

EF Language Schools: Live The Language [SE]

Filmy reklamowe szwedzkiej szkoły językowej przekonują, że warto poznawać języki obce.

 

Strona 6 z 48

Złota myśl

Sukces polega na tym, że zdobywa się to co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.

— Elbert Hubbard 

Reklama

Reklama