Czy wiesz, że...

... osoby uskarżające się na obecność monotonii i nudy w swoim życiu są prawie 2,5-krotnie bardziej narażone na choroby serca i udary niż te, którze wystawiają swemu życiu pozytywną notę? Naukowcy z University College London przebadali w przeciągu 25 lat około 7,5 tys. urzędników państwowych. Wykazali, iż znudzeni badani częściej mieli skłonności do palenia i picia alkoholu, co negatywnie wpływało na długość i tym samym jakość ich życia. Źródło: International Journal of Epidemiology 

Dziwaczne reklamy z zamierzchłych lat

Prezentujemy malutki wycinek najdziwniejszych reklam z lat 1890-1930 zaczerpniętych z amerykańskiej prasy.

1. Lata 1890: Gorset elektryczny dla prawdziwych dam

Stare absurdalne reklamy

2. Lata 1890: Mechaniczny koń na zdrowie

Stare absurdalne reklamy

3. Lata 1890: Reduktor podbródka, "wypiękniacz"

Stare absurdalne reklamy

4. Lata 1890: Bezinwazyjny facelifting z przeszłości

Stare absurdalne reklamy

5. Lata 1890: Cygara na astmę dla kobiet i dzieci

Stare absurdalne reklamy

6. Lata 1900: Pas elektryczny poprawiający kondycję "Electro-vigour"

Stare absurdalne reklamy

7. Lata 1910: Papierosy, które mogą być palone przez cały dzień

Stare absurdalne reklamy

8. Lata 1910: Papierosy Craven - polecane przez lekarzy, najlepsze dla Twojego zdrowia

Stare absurdalne reklamy

9. Lata 1930: Coca Cola - podawać im wcześniej tym lepiej

Stare absurdalne reklamy

10. Lata 1920: Elektrowstrząsy dobre na wszystko

Stare absurdalne reklamy

11. Lata 1930: Solarium dla dzieci - regeneruje, witaminizuje, opala...

Stare absurdalne reklamy

12. Lata 1930: Medalion wzmacniający odporność

Stare absurdalne reklamy

13. Lata 1890: Medalion emitujący impulsy elektromagnetyczne wzmacniający odporność

Stare absurdalne reklamy

14. Lata 1930: Pasta do zębów o smaky whiskey

Stare absurdalne reklamy

Złota myśl

Człowiek nie może żyć bez miłości. Człowiek pozostaje dla siebie istotą niezrozumiałą, jego życie jest pozbawione sensu, jeśli nie objawi mu się Miłość, jeśli nie spotka się z Miłością, jeśli jej nie dotknie i nie uczyni w jakiś sposób swoją, jeśli nie znajdzie w niej żywego uczestnictwa.

— Jan Paweł II 

Reklama

Reklama