Czy wiesz, że...

... biedni wydają paradoksalnie większy procent swojego dochodu na loterie niż osoby lepiej sytuowane? Do takich wniosków doszli badacze z Carnegie Mellon Universit. "Niektórzy biedni ludzie postrzegają udział w loterii jako najlepszy sposób na poprawę swojej sytuacji finansowej. Niestety, mylą się. Nadzieja na wydobycie się z dołka zachęca do ciągłego kupowania losów, chociaż szanse wygrania są niemal bliskie zeru, a tego typu działania de facto pogłębiają biedę, od której chce się uciec" - tłumaczy szefowa zespołu badawczego Emily Haisley. 

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Amerykańska reklama prasowa nie zawsze była do bólu poprawnie polityczna. Wystarczy spojrzeć na wybrane poniżej przykłady reklam, głównie z lat 30. i 40. XX wieku.

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Kontrowersyjna reklama prasowa z USA

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież

Złota myśl

Nie da się wepchnąć kogoś na szczyt drabiny, jeśli sam nie zechce się wspinać.

— Adrew Carnegie 

Reklama

Facebook

Reklama