Czy wiesz, że...

... naukowiec z Niemiec opracował sposób na eliminację chrapania? A to dzięki skomputeryzowanej poduszce, która tak długo zmienia pozycję głowy śpiącego, aż chrapanie ustanie. Wynalazcą poduszki jest Daryoush Bazargani, profesor z uniwersytetu w Rostock. "Poduszka jest połączona z komputerem wielkości książki, który znajduje się na stoliku obok łóżka i analizuje chrapanie. Komputer pompuje do poduszki powietrze lub je z niej wypuszcza tak, by głowa śpiącej osoby znalazła się w pozycji, w której ułatwiony będzie przepływ powietrza z nosa i chrapanie zostanie zminimalizowane" - mówi wynalazca. Źródło: Reuters 

Reklama przestrzenna [cz. V]

Kolejna, piąta już, paczka dziesięciu niezwykle ciekawych reklam (ang. ambient advertising) wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które zwróciły naszą uwagę.

1. Prawdziwe Alfa Romeo - dlaczego nie kupujemy samochodów w ten sposób?

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

2. Eskom - use electricity wisely

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

3. Rzeźba "Land Rover" stworzona przez Gerry Judah

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

4. Prawo i porządek

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

5. Mercedes Smart

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

6. KitKat

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

7. Panasonic - trymer do nosa

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

8. McDonalds

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

9. Tibits - restauracje wegetariańskie

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

10. Czerwony Krzyż - pieniądze to nie wszystko

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

Złota myśl

Dobrze jest być sławnym, ale pewniejsze jest mieć pieniądze.

— Seneka 

Reklama

Reklama