Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Reklama przestrzenna [cz. VI]

Kolejna, szósta już, paczka dziesięciu skrupulatnie wyselekcjonowanych reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego (ang. ambient advertising), które zwróciły naszą uwagę. Zobaczcie sami.

1. Czy jesteś ubezpieczony? - Allstate Insurance na Marina Tower

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

2. Giganyczna siłownia - Powerhouse Gym

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

3. Wszystko dzięki mleku - Anando Milk – Superhuman Powers

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

4. Ubezpieczenie dentystyczne

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

5. Sprawdź swoją instalację gazową

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

6. Czy Twój mikser to potrafi - Siemens

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

7. Woreczki spożywcze - Rubin

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

8. Zapnij pasy - fotele tylne nie są wcale bezpieczniejsze

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

9. Rodzina Soprano

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

10. Życie jest zbyt krótkie na złą pracę

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

11. Adidas

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież

Złota myśl

Nie da się wepchnąć kogoś na szczyt drabiny, jeśli sam nie zechce się wspinać.

— Adrew Carnegie 

Reklama

Facebook

Reklama