Czy wiesz, że...

... biedni wydają paradoksalnie większy procent swojego dochodu na loterie niż osoby lepiej sytuowane? Do takich wniosków doszli badacze z Carnegie Mellon Universit. "Niektórzy biedni ludzie postrzegają udział w loterii jako najlepszy sposób na poprawę swojej sytuacji finansowej. Niestety, mylą się. Nadzieja na wydobycie się z dołka zachęca do ciągłego kupowania losów, chociaż szanse wygrania są niemal bliskie zeru, a tego typu działania de facto pogłębiają biedę, od której chce się uciec" - tłumaczy szefowa zespołu badawczego Emily Haisley. 

Reklama przestrzenna [cz. VII]

To już siódma część wybranych reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego (ang. ambient advertising), obok których trudno przejść obojętnie. Oceńcie sami.

1. FedEX - zawsze pierwsi!

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

2. Patelnia Prestige z ultramocną rączką

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

3. Lotnisko Iberia Líneas Aéreas de España i Madryd

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

4. TransitoAmigo, To może być Twój nowy wóz, jeśli wypijesz i pojedziesz

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

5. Duracell

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

6. Lays - Nasze ziemniaki rosną bliźej niż myślisz

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

7. Science World - Możemy wyjaśnić...

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

8. Mr. Proper

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

9. McDonald's - darmowa kawa dla wszystkich

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

10. Caribou Coffee’s, "Hot ‘n Wholesome”

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

Złota myśl

Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny.

— Ernest Hemingway 

Reklama

Reklama