Czy wiesz, że...

... przeciętny człowiek mówi przez mniej więcej 10-11 minut dziennie, a wypowiedzenie średniej długości zdania zajmują mu jedynie około 2,5 sekundy? Ponadto na całkowity przekaz danego komunikatu tylko 7% wpływają same słowa, 38% - sygnały głosowe (m.in. ton głosu, modulacja), a w 55% - inne sygnały niewerbalne. Właściwości ludzkiej mowy po raz pierwszy zbadał Albert Mehrabian. 

Marketing

10 sposobów na sprzedanie samochodu

Kupno samochodu to zazwyczaj decyzja, której nie podejmuje się pochopnie. Stąd ważne są argumenty, które przemawiają za wybraniem konkretnego modelu. A powodów twórcy reklam wymyślają wiele...

1. ...bo jest szybki.

kamizelka

 

Reklama pod ręką

Kreatywni twórcy reklam zauważyli, jaki potencjał drzemie w torbach na zakupy - to chodząca przestrzeń do reklamy. I można ją ciekawie wykorzystać!

1. Torba, którą dostawali klienci po zakupie nowego kryminału.

Pistolet

 

Reklama przestrzenna [cz. I]

Odpowiednie wkomponowanie reklamy w przestrzeń, w której rozgrywa się życie społeczne stanowi nie lada wyzwanie. Jeszcze trudniejsze wydaje się stworzyć reklamę, która przyciąga spojrzenia i inspiruje do dyskusji najpierw o sile sugestii promocji, a potem o samym produkcie. Poniższym dziesięciu reklamom przestrzennym to zadanie niewątpliwie się udało.

1. Reklama bielizny a lampa uliczna

Reklama przestrzenna

 

Strona 3 z 3

Złota myśl

Pomysł jest owocem skojarzeń.

— Robert Frost 

Reklama

Reklama