Czy wiesz, że...

... osoby skłonne do empatii częściej zarażają się ziewaniem? Według psychologów z University of Philadelphia jest to odruch z przeszłości, który umożliwiał synchronizację zegara biologicznego, regulację czasu aktywności i spoczynku. Dla ludzi żyjących w grupie bardzo istotna była gotowość robienia tych samych rzeczy o tej samej porze. Z biologicznego punktu widzenia udało się także obalić mit o tym, że ziewamy z powodu niedostatecznej ilości tlenu. 

Marketing

10 sposobów na sprzedanie samochodu

Kupno samochodu to zazwyczaj decyzja, której nie podejmuje się pochopnie. Stąd ważne są argumenty, które przemawiają za wybraniem konkretnego modelu. A powodów twórcy reklam wymyślają wiele...

1. ...bo jest szybki.

kamizelka

 

Reklama pod ręką

Kreatywni twórcy reklam zauważyli, jaki potencjał drzemie w torbach na zakupy - to chodząca przestrzeń do reklamy. I można ją ciekawie wykorzystać!

1. Torba, którą dostawali klienci po zakupie nowego kryminału.

Pistolet

 

Reklama przestrzenna [cz. I]

Odpowiednie wkomponowanie reklamy w przestrzeń, w której rozgrywa się życie społeczne stanowi nie lada wyzwanie. Jeszcze trudniejsze wydaje się stworzyć reklamę, która przyciąga spojrzenia i inspiruje do dyskusji najpierw o sile sugestii promocji, a potem o samym produkcie. Poniższym dziesięciu reklamom przestrzennym to zadanie niewątpliwie się udało.

1. Reklama bielizny a lampa uliczna

Reklama przestrzenna

 

Strona 3 z 3

Złota myśl

Miłość wszystko przyjmuje i daje. Powinna być czymś równie naturalnym jak życie i oddychanie.

— Matka Teresa z Kalkuty (1910–1997) 

Reklama

Reklama