Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Marketing

Oryginalne wizytówki - wyróżnij się!

Wizytówka to nośnik kluczowych informacji pozwalających szybko skontaktować się z jej pierwotnym właścicielem. Poza funkcją informacyjną wizytówka powinna przyciągać uwagę wyróżniając daną osobę i świadczone przez nią usługi wśród konkurencji.

Designerska wizytówka

 

Reklama przestrzenna [cz. V]

Kolejna, piąta już, paczka dziesięciu niezwykle ciekawych reklam (ang. ambient advertising) wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które zwróciły naszą uwagę.

1. Prawdziwe Alfa Romeo - dlaczego nie kupujemy samochodów w ten sposób?

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Reklama przestrzenna [cz. IV]

Kolejna, czwarta już, paczka dziesięciu niezwykle ciekawych reklam (ang. ambient advertising)wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Kampania przeciwko AIDS realizowana w Mediolanie

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Twórcze zastosowanie brązowej taśmy klejącej Tesa

Twórcy reklam chętnie sięgają po dzieła artystów, którzy korzystają z ich produktów. Tyczy się to nie tylko producentów tworzyw stricte artystycznych. Przekonuje o tym firma Tesa produkująca m.in. brązową taśmę klejącą. Zaprosiła ona do współpracy artystę, którego prace przedstawiliśmy w ciekawniku Mark Khaisman: Dzieło sztuki wyklejone taśmą klejącą. Nawet jeśli potrzebujesz taśmy tylko do zaklejania kartonów, to dzieła Marka przyciągają wzrok.

Reklama Tesa

 

Kurs na edukację

Edukacja przez całe życie wyznacza obecnie ważny trend w rozwoju społeczeństw. Na różnego rodzaju kursach i szkoleniach możemy zdobyć cenną wiedzę i przydatne umiejętności. Jak sprzedać edukację?

1. Po co bić się o dziewczynę, skoro można ją sklonować?

Klonowanie

 

Reklama przestrzenna [cz. III]

Kolejna paczka dziesięciu interesujących reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Agencja reklamowa w porcie

Reklama przestrzenna

 

Reklama przestrzenna [cz. II]

Kolejna paczka dziesięciu interesujących reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Nike

Reklama przestrzenna

 

Strona 2 z 3

Złota myśl

Nie poddawaj się! Idź dalej. Zawsze jest szansa, że trafisz na coś niezwykłego. Nigdy nie słyszałem, aby ktoś natknął się na coś, siedząc.

— Charles Kettering 

Reklama

Reklama