Czy wiesz, że...

... nasze geny wpływają na to, co lubimy, a czego nie lubimy jeść? Wyniki badań naukowców z Kings College w Londynie, którzy porównali kulinarne upodobania 3 tysięcy par bliźniaczek w wieku od 18 do 79 lat, sugerują, że gust może być kwestią genów w 41-48%. Najsilniejszy związek z genami wydaj się mieć skłonność do używania czosnku oraz picia kawy. Źródło: PAP 

Marketing

Oryginalne wizytówki - wyróżnij się!

Wizytówka to nośnik kluczowych informacji pozwalających szybko skontaktować się z jej pierwotnym właścicielem. Poza funkcją informacyjną wizytówka powinna przyciągać uwagę wyróżniając daną osobę i świadczone przez nią usługi wśród konkurencji.

Designerska wizytówka

 

Reklama przestrzenna [cz. V]

Kolejna, piąta już, paczka dziesięciu niezwykle ciekawych reklam (ang. ambient advertising) wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które zwróciły naszą uwagę.

1. Prawdziwe Alfa Romeo - dlaczego nie kupujemy samochodów w ten sposób?

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Reklama przestrzenna [cz. IV]

Kolejna, czwarta już, paczka dziesięciu niezwykle ciekawych reklam (ang. ambient advertising)wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Kampania przeciwko AIDS realizowana w Mediolanie

Reklama przestrzenna, ambient advertising promocja

 

Twórcze zastosowanie brązowej taśmy klejącej Tesa

Twórcy reklam chętnie sięgają po dzieła artystów, którzy korzystają z ich produktów. Tyczy się to nie tylko producentów tworzyw stricte artystycznych. Przekonuje o tym firma Tesa produkująca m.in. brązową taśmę klejącą. Zaprosiła ona do współpracy artystę, którego prace przedstawiliśmy w ciekawniku Mark Khaisman: Dzieło sztuki wyklejone taśmą klejącą. Nawet jeśli potrzebujesz taśmy tylko do zaklejania kartonów, to dzieła Marka przyciągają wzrok.

Reklama Tesa

 

Kurs na edukację

Edukacja przez całe życie wyznacza obecnie ważny trend w rozwoju społeczeństw. Na różnego rodzaju kursach i szkoleniach możemy zdobyć cenną wiedzę i przydatne umiejętności. Jak sprzedać edukację?

1. Po co bić się o dziewczynę, skoro można ją sklonować?

Klonowanie

 

Reklama przestrzenna [cz. III]

Kolejna paczka dziesięciu interesujących reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Agencja reklamowa w porcie

Reklama przestrzenna

 

Reklama przestrzenna [cz. II]

Kolejna paczka dziesięciu interesujących reklam wkomponowanych w przestrzeń życia codziennego, które przykuły naszą uwagę i święcą triumf w sieci.

1. Nike

Reklama przestrzenna

 

Strona 2 z 3

Złota myśl

Jedynym sposobem na trafne przewidywanie przyszłości jest wynalezienie jej.

— Alan Kay 

Reklama

Reklama