Czy wiesz, że...

... osoby walczące z nadwagą, które stawiają sobie większe wymagania i oczekują wyższych rezultatów, rzeczywiście je osiągają? Badania wykazały, że otyłe kobiety deklarujące wyższe oczekiwania odnośnie efektów diety po roku ważyły o 12 kilogramów mniej niż kobiety z grupy o niskich oczekiwaniach. Przewaga ta powiększyła się dodatkowo po dwóch latach! 

Porozmawiaj ze swoją córką!

Dove w poniższym spocie zwraca uwagę na bardzo ważny problem.

Zgodnie z sugestią naszego Czytelnika, prezentujemy film będący odpowiedzią Greenpeace na powyższy spot Dove. Warto jednak pamiętać, że nawet jeśli Dove kampanię wykorzystuje do własnej egoistycznej promocji, to problem, o którym traktuje pierwotny film jest bardzo ważny i aktualny. Rozmawiajmy z dziećmi o wartościach!

Komentarze  

 
0 #2 Wiktor 2010-03-05 16:33
...ale odpowiedzialnoś ć społeczna Dove jest tylko na pokaz, jak wszystkich innych firm. Proponuję dodać obok tej reklamy małą przeciwwagę z Greenpeace, pt. Dove Onslaughter.
 
 
0 #1 Wiktor 2010-03-05 16:29
Dove ma niewątpliwe pomysł, aby odciąć się od branży kosmetycznej, która jest obecnie mocno strofowana. Oczywiście, wszystko w umiarkowanym stopniu. Potencjalny konsument może się jednak poczuć, że ta właśnie firma stoi po jego stronie...
 

Złota myśl

Daję z siebie wszystko, co umiem - najlepiej, jak potrafię - i zamierzam robić tak do końca.

— Abraham Lincoln 

Reklama

Reklama