Czy wiesz, że...

... nasze geny wpływają na to, co lubimy, a czego nie lubimy jeść? Wyniki badań naukowców z Kings College w Londynie, którzy porównali kulinarne upodobania 3 tysięcy par bliźniaczek w wieku od 18 do 79 lat, sugerują, że gust może być kwestią genów w 41-48%. Najsilniejszy związek z genami wydaj się mieć skłonność do używania czosnku oraz picia kawy. Źródło: PAP 

Porozmawiaj ze swoją córką!

Dove w poniższym spocie zwraca uwagę na bardzo ważny problem.

Zgodnie z sugestią naszego Czytelnika, prezentujemy film będący odpowiedzią Greenpeace na powyższy spot Dove. Warto jednak pamiętać, że nawet jeśli Dove kampanię wykorzystuje do własnej egoistycznej promocji, to problem, o którym traktuje pierwotny film jest bardzo ważny i aktualny. Rozmawiajmy z dziećmi o wartościach!

Komentarze  

 
0 #2 Wiktor 2010-03-05 16:33
...ale odpowiedzialnoś ć społeczna Dove jest tylko na pokaz, jak wszystkich innych firm. Proponuję dodać obok tej reklamy małą przeciwwagę z Greenpeace, pt. Dove Onslaughter.
 
 
0 #1 Wiktor 2010-03-05 16:29
Dove ma niewątpliwe pomysł, aby odciąć się od branży kosmetycznej, która jest obecnie mocno strofowana. Oczywiście, wszystko w umiarkowanym stopniu. Potencjalny konsument może się jednak poczuć, że ta właśnie firma stoi po jego stronie...
 

Złota myśl

Jeśli możesz kłaść się spać każdej nocy ze świadomością, że w ciągu dnia dałeś z siebie wszystko, sukces Cię znajdzie.

— Russell L. Mason 

Reklama

Reklama