Czy wiesz, że...

... biedni wydają paradoksalnie większy procent swojego dochodu na loterie niż osoby lepiej sytuowane? Do takich wniosków doszli badacze z Carnegie Mellon Universit. "Niektórzy biedni ludzie postrzegają udział w loterii jako najlepszy sposób na poprawę swojej sytuacji finansowej. Niestety, mylą się. Nadzieja na wydobycie się z dołka zachęca do ciągłego kupowania losów, chociaż szanse wygrania są niemal bliskie zeru, a tego typu działania de facto pogłębiają biedę, od której chce się uciec" - tłumaczy szefowa zespołu badawczego Emily Haisley. 

Porozmawiaj ze swoją córką!

Dove w poniższym spocie zwraca uwagę na bardzo ważny problem.

Zgodnie z sugestią naszego Czytelnika, prezentujemy film będący odpowiedzią Greenpeace na powyższy spot Dove. Warto jednak pamiętać, że nawet jeśli Dove kampanię wykorzystuje do własnej egoistycznej promocji, to problem, o którym traktuje pierwotny film jest bardzo ważny i aktualny. Rozmawiajmy z dziećmi o wartościach!

Komentarze  

 
0 #2 Wiktor 2010-03-05 16:33
...ale odpowiedzialnoś ć społeczna Dove jest tylko na pokaz, jak wszystkich innych firm. Proponuję dodać obok tej reklamy małą przeciwwagę z Greenpeace, pt. Dove Onslaughter.
 
 
0 #1 Wiktor 2010-03-05 16:29
Dove ma niewątpliwe pomysł, aby odciąć się od branży kosmetycznej, która jest obecnie mocno strofowana. Oczywiście, wszystko w umiarkowanym stopniu. Potencjalny konsument może się jednak poczuć, że ta właśnie firma stoi po jego stronie...
 

Złota myśl

Jeśli chcesz się czegoś nauczyć, wykonaj to!

— Robert Schank 

Reklama

Reklama