Czy wiesz, że...

... pewne obszary mózgu związane z koncentracją uwagi oraz kontrolowaniem i wyłapywaniem błędów (jak fragmenty kory przedczołowej i przedruchowej) są bardziej aktywne, gdy kłamiemy niż gdy mówimy prawdę? Odkryta przez badaczy z USA zależność dowiodła, że funkcjonalny rezonans magnetyczny może wyprzeć obecnie stosowany poligraf (wykrywacz kłamstw), który zakłada, że kłamstwo wywołuje u badanej osoby stres. Poligraf mierzy zmiany w przewodzeniu przez naskórek, związane z poceniem się w odpowiedzi na stres oraz dokonuje pomiaru ciśnienia krwi. 

Porozmawiaj ze swoją córką!

Dove w poniższym spocie zwraca uwagę na bardzo ważny problem.

Zgodnie z sugestią naszego Czytelnika, prezentujemy film będący odpowiedzią Greenpeace na powyższy spot Dove. Warto jednak pamiętać, że nawet jeśli Dove kampanię wykorzystuje do własnej egoistycznej promocji, to problem, o którym traktuje pierwotny film jest bardzo ważny i aktualny. Rozmawiajmy z dziećmi o wartościach!

Komentarze  

 
0 #2 Wiktor 2010-03-05 16:33
...ale odpowiedzialnoś ć społeczna Dove jest tylko na pokaz, jak wszystkich innych firm. Proponuję dodać obok tej reklamy małą przeciwwagę z Greenpeace, pt. Dove Onslaughter.
 
 
0 #1 Wiktor 2010-03-05 16:29
Dove ma niewątpliwe pomysł, aby odciąć się od branży kosmetycznej, która jest obecnie mocno strofowana. Oczywiście, wszystko w umiarkowanym stopniu. Potencjalny konsument może się jednak poczuć, że ta właśnie firma stoi po jego stronie...
 

Złota myśl

Bawić się i śmiać z entuzjazmem i śpiewać radośnie, wiedzieć, że choćby jednej istocie żyje się lepiej, ponieważ ty żyjesz - to znaczy odnieść sukces.

— Ralph Waldo Emerson 

Reklama

Reklama