Czy wiesz, że...

... przy dostępnej większej ilości energii (wyższego stężenia cukru we krwi), ludzie podejmujący decyzje są w większym stopniu zorientowani na przyszłość? Grupę 32 ochotników poddano eksperymentowi: połowie zaproponowano słodzony napój, drugiej - niesłodzony. Następnie zapytano, czy woleliby otrzymać mniejszą kwotę pieniędzy natychmiast czy większą, ale dopiero za jakiś czas. Osoby z większym stężeniem glukozy wybierały drugą opcję, czyli wyższą ale odroczoną w czasie wypłatę. Źródło: University of South Dakota 

Jak reklamować produkt?

Jak powinna wyglądać wirusowa i niskobudżetowa reklama? Może tak?

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież

Złota myśl

Powodem, dla którego większość ludzi myśli o przyszłości z lękiem, zamiast z podekscytowaniem, jest fakt, że nie mają jej dobrze zaprojektowanej.

— Jim Rohn 

Reklama

Facebook

Reklama