Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze reklamy - Absurdalna rzeczywistość

Kolejna dawka reklam, których realizacja bądź pomysł powoduje uśmiech na naszej twarzy. Poniżej elementy przejaskrawionej i często absurdalnej rzeczywistości.

Freedent - pocałunek [FR]

 

Yellow Pages: okropny fryzjer [UK]

 

Krung Thai Bank: Lepiej płać rachunki [TH]

 

Deutsche Postbank: Idealny mąż? [D]

 

Yellow Pages: w oceanarium [NL]

 

Strona 5 z 14

Złota myśl

Ten osiągnął sukces, kto pracował dobrze, śmiał się często i kochał bardzo.

— Elbert Hubbard 

Reklama

Reklama