Czy wiesz, że...

... najnowsze badania obaliły tezę o pozytywnym wpływie słuchania muzyki poważnej na rozwój inteligencji? Tzw. efekt Mozarta miał powodować dynamiczniejszy rozwój intelektualny dzieci, które słuchały muzyki poważnej. Christopher Chabris z Union College w Schenectady przeanalizował wyniki 16 badań związanych z tzw. efektem Mozarta. Okazało się, że słuchanie muzyki zwiększa IQ zaledwie o 1,5 punktu. Taki wzrost inteligencji może wynikać z naturalnego rozwoju dziecka, następującego między testami. 

Philips, Karuzela [USA]

Doskonała reklama telewizorów Philips wyemitowana w 2009. Klip trwa 139 sekund i jest ciągłą produkcją filmową wielu powiązanych i zamrożonych scen. Poniżej także wideo pokazujące, jak klip reklamowy powstawał.

Złota myśl

Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.

— Winston Churchill 

Reklama

Reklama