Czy wiesz, że...

... najnowsze badania obaliły tezę o pozytywnym wpływie słuchania muzyki poważnej na rozwój inteligencji? Tzw. efekt Mozarta miał powodować dynamiczniejszy rozwój intelektualny dzieci, które słuchały muzyki poważnej. Christopher Chabris z Union College w Schenectady przeanalizował wyniki 16 badań związanych z tzw. efektem Mozarta. Okazało się, że słuchanie muzyki zwiększa IQ zaledwie o 1,5 punktu. Taki wzrost inteligencji może wynikać z naturalnego rozwoju dziecka, następującego między testami. 

Najlepsze reklamy - Relacja człowiek i samochód

W dobie globalizacji twórcy reklam muszą zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Jednym z tych wyzwań jest marketing wirusowy, który ma oparcie w Internecie i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy ma być tak dobry, aby mógł żyć własnym życiem, docierając tym samym do ogromnej rzeszy ludzi. Poniżej zbiór najlepszych spotów reklamowych przedstawiających relację człowieka z samochodem i spełniających kryterium reklam o mocnej wirusowości społecznej.

Mercedes: Niedzielny kierowca [D]

 

VW: Starsza pani sprzedaje swój samochód [NL]

 

Nissan: Miś polarny podziękuje Ci [USA]

 

Volkswagen - myśl błękitnie, garść ekologicznych pomysłów [DE]

 

Peugeot: nowe zastosowanie taniego samochodu [NL]

 

Strona 2 z 10

Złota myśl

Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą.

— Jan Twardowski 

Reklama

Reklama