Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze spoty reklamowe

Najlepsze spoty reklamowe to cykl reklam wybitnych i wyróżniających się. Podział na trzy kategorie podyktowany został przede wszystkim kryterium podmiotu reklamy i jej wydźwiękowi. Zapraszamy do obejrzenia najlepszych reklam na świecie. Takich co inspirują, bawią, intrugują a także skłaniają do refleksji.

IKEA - czy Twój kot by ją polubił? [UK]

 

IBM - niezwykła historia Henry'ego [FR]

 

Peugeot: nowe zastosowanie taniego samochodu [NL]

 

Panda: Nigdy nie odmawiaj pandzie! [J]

 

Delta Lloyd Insurance: Parada [NL]

 

Delta Lloyd Insurance: Hakerzy [NL]

 

Wrestlemenia: Are you talking to me? [USA]

 

Reebok: Jak poprawić wydajność pracy? [USA]

 

Oreo: Pomocna dłoń [USA]

 

Volkswagen: Love is in the air [DE]

 

Strona 6 z 24

Złota myśl

Narzekałem, że nie mam butów, dopóki nie spotkałem człowieka, który nie miał stóp.

— James Matthew Barrie 

Reklama

Facebook

Reklama