Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze spoty reklamowe

Najlepsze spoty reklamowe to cykl reklam wybitnych i wyróżniających się. Podział na trzy kategorie podyktowany został przede wszystkim kryterium podmiotu reklamy i jej wydźwiękowi. Zapraszamy do obejrzenia najlepszych reklam na świecie. Takich co inspirują, bawią, intrugują a także skłaniają do refleksji.

Frolic - jest z nim tylko dla ciasteczek [FR]

 

Volkswagen - odświeżona deszczowa piosenka [UK]

 

Nie ma tego złego... [USA]

 

BMW: czy Twój motor to potrafi?

 

Ford Miracles - mini-krowa, najlepszy przyjaciel człowieka [BE]

 

Havana Club - tylko w Hawanie! [FR]

 

Samsung: widowisko 3D [NL]

 

Skip: Black and White [BR]

 

Toshiba Laptop - prawdziwa przyjaźń [USA]

 

Freedent - pocałunek [FR]

 

Strona 8 z 24

Złota myśl

Fortuna boi się odważnych i uciska bojaźliwych.

— Seneka 

Reklama

Reklama