Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze spoty reklamowe

Najlepsze spoty reklamowe to cykl reklam wybitnych i wyróżniających się. Podział na trzy kategorie podyktowany został przede wszystkim kryterium podmiotu reklamy i jej wydźwiękowi. Zapraszamy do obejrzenia najlepszych reklam na świecie. Takich co inspirują, bawią, intrugują a także skłaniają do refleksji.

Lu Mikado - czekoladowa pokusa w biurze [FR]

 

Mazda 6: przydatna rzecz [UK]

 

Pedigree: Jingle Barks [AT]

 

Lotto: ryzyko milionera [NL]

 

Sprint HTC EVO: Domino [USA]

 

Mundial 2010 - Argentyna

 

Sherwin-Williams: próbki kolorów [USA]

 

Knorr: reklamy o cierpliwości [BR]

 

Jillz: piłka nożna również dla kobiet [NL]

 

Olympus Pen - historia w fotografiach [DE]

 

Strona 10 z 24

Złota myśl

Sukces polega na tym, że zdobywa się to co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.

— Elbert Hubbard 

Reklama

Facebook

Reklama