Czy wiesz, że...

... związki, w których partnerzy mówiąc o sobie posługują się formą "my" czy "nasz" efektywniej rozwiązują wewnętrzne konflikty niż pary podkreślające swoją niezależność i odrębność posługując się zaimkami "ja" czy "moje"? Do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, którzy poddali analizie rozmowy o kwestiach spornych 154 par. Badacze zauważyli, że partnerzy używający form "my" i "nasz", wykazują lżejszy stres fizjologiczny, i - co najważniejsze - unikają przekroczenia określonej granicy poprzez pozytywny, wzajemny stosunek, którego zabrakło partnerom "niezależnym". Źródło: Psychology and Aging, University of California, Berkeley 

Najlepsze spoty reklamowe

Najlepsze spoty reklamowe to cykl reklam wybitnych i wyróżniających się. Podział na trzy kategorie podyktowany został przede wszystkim kryterium podmiotu reklamy i jej wydźwiękowi. Zapraszamy do obejrzenia najlepszych reklam na świecie. Takich co inspirują, bawią, intrugują a także skłaniają do refleksji.

Cheers - każda okazja jest dobra [TH]

 

Loewe: Jezioro Łabędzi [DE]

 

Volkswagen - Coś niebieskiego [NO]

 

Skol - brazylijskie mówiące piwo [Brazil]

 

Mercedes versus śmierć [D]

 

Renault Clio - Ciesz się życiem [FR]

 

Stanley Steemer: Mogłem go ocalić [USA]

 

Mercedes-Benz Sprinter - śpiewanie w samochodzie [Brazil]

 

Pedigree: Bohaterowie [USA]

 

Pralka Brandt [FR]

 

Strona 11 z 24

Złota myśl

Sukces jest najgłośniejszym mówcą świata.

— Napoleon Bonaparte (1769-1821) 

Reklama

Reklama